Josh Hutcherson: Five Years Later...

Josh Hutcherson: Five Years Later...

Josh Hutcherson was just 11-years-old when he starred in Zathura: A Space Adventure and now just look at him at 16-years-old. What a big difference five years makes!

The Bridge to Terabithia star hit the red carpet yesterday at the Hollywood’s 100 Most Beautiful issue party presented by Super Models Unlimited magazine in Hollywood.

Josh will next star in 2009′s Cirque du Freak with John C. Reilly, Salma Hayek and Willem Dafoe. Cirque du Freak is about a young boy who meets a mysterious man at a freak show who turns out to be a vampire. After a series of events the boy must leave his normal life and go on the road with the Cirque Du Freak and become a vampire.

For more info on Josh, visit his official website at JoshHutcherson.com.

Like Just Jared Jr. on FB
josh hutcherson headshot unlimited 01
josh hutcherson headshot unlimited 02
josh hutcherson headshot unlimited 03
josh hutcherson headshot unlimited 04

Photos: SAC/Fame Pictures, Eric Scot
Posted to: Josh Hutcherson
  • zanessa/jashley

    aw…he looked so cute when he was 11 !!! now he’s….SO FINE…hehe…
    that movie looks interesting…im interested in it…

  • kaila

    he is so hot!

    I LOVE THIS WEBSITE!

  • http://redusts.livejournal.com dina

    He is really hot!!
    He was adorable back then! Now he is well HOT!

  • Lauren

    omg, he is so HOT.

  • Rose

    Wow what a difference five years makes
    Before, he was adorable but now he’s matured and hott

  • Emy

    He’s kinda hot lol

  • http://sss euge

    ITSS SO HOOOTTT WITH INTHE FIRST PICTURE WITH THE ORANGE!

  • jen

    OMJ!!!! 5 years rele does make a difference cause he’s a hogtie with a nice body and everything else. Wow he’s hotttttt.

  • marisa

    HOT

  • Kami

    hes pretty hot!

  • ryanefron

    omg! god he god hot.
    hes the second hottest guy ever. 1st is zac efron ofcourse

  • Izzy

    had a crush on him since he was 11 (:
    he was cute back then, now hes like CRAZY HOT! :O

  • Ana

    Ohhh josh, i love u since ur first movie hehe, you’re soooo cute :3

  • milliesays

    i remember him from little manhattan! he was sooo cute! he made me cry!

    and now look at him! HOTTIE

  • Steff

    Oh wow, he looks so different. So hot! =P
    Oooh, I’m looking forward to this movie, I’ve just started reading the books, they’re pretty good! (Y)

  • Jessica

    POST MORE JOSH!!!!!!!!!!
    pleeeeeeeeeeeeeease

  • FABULOUS

    OMG HE IS SOOOOO HOOOOOOTTTTTT

  • sabrinaa

    ahhh i loove him!!!!!

  • victoria

    omfg, he’s hot :D

  • 143musicfob

    OMG… Sooo hott!!!!!:))
    I watched every movie he was in!!!!!

  • http://eazy-izzuddin.blogspot.com eazy izzuddin

    he looked so cute when he was 11 !!! now he’s….SO FINE…hehe…
    that movie looks interesting…
    now sweetsixteen…handsome boy n mature

  • massie

    I thought he was cute when I was 11 (I’m the same age) and now damnnn!

  • jackie gillespie

    u r so hottttttttttttt!!!!!!!!!!!

  • http://hotmail.com jackie gillespie

    u r so hottt!!!!!!!!!

  • http://www.web.com Klaudia

    He is so cute ! ; )

  • http://www.lindsay-lo.mylog.pl Klaudia

    I love him ! <3
    He is very cute ; )

  • SX

    Wow! He’s fine!!!

  • meeee

    he is so cute <3 i am 2 years older than him though!! hes not even legal!! lol. I feel like a creep thinking a 16 year old is cute, but its normal for an 18 year old guy to like a 16 year old girl so i guess its just me being a girly girl. hes adorable.

  • marianaSo

    so hot ! :F

  • adriana

    aw he was soooooo cute when he was younger now he is sixteen and hotter than ever thats why he went to hollywoods 100 most beautiful

  • Andree-anne

    OMG at eleven years old he looks so much like my brothers =O He was so cute but now he’s so HOT =) I love him!! Why he dont lives to Canada XD

  • NINA

    WOW! I love Josh .He is my favorite actor.He is so cute

  • http://www.joshhutcherson.com Jordan

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he waz sooooooooooooooo cute @ eleven and ive had a crush on him since and he will always be my fav actor and i would never sstop dreaming of meeting him even though im 12 i stilll would like to meet him but all i have to say is that he is a huge fine hunk of man candy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lauren

    OMG!! i love josh hutcherson!! he is the hotest teenage boy alive!!! if he were my bf i would take a bullet for him!!!

  • http://WWW.FLOGAO.COM.BR/HSMUSICALPOP BRENDA RISSI

    JOSH tah mais lindo do q nunca!!!
    ♥~~>I love JOSH HUTCHERSON<~~♥
    Perfeito, lindoo D+

  • http://WWW.FLOGAO.COM.BR/HSMUSICALPOP BRENDA RISSI

    __Josh (my love)
    Quero mais notícias sobre ele…
    Josh Hutcherson eh perfeito, lindoo D+
    ♥~~>I LOVE YOU JOSH HUTCHERSON<~~♥

  • Juliana

    OMG, I LOOOOOOVE Josh Hutcherson, he’s so hot <3

  • allie

    i love you josh!!!!!!!!!!!!!!!! your soooooooooo cute!!!!!

  • http://www.webkinz.com allie

    your sooooooooo cute,josh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://myspace becca

    he is soooooooo cutte! he is so fine! i can’t believe how much he change!

  • kamenzie marie

    i love him so does my friend he is soooooo hot

  • http://www.yahoo.com shelton whitson

    josh,im a big fan! since your first movie! you’ve changed alot!

    p.s.#1 fan!

  • rachel

    I thought there was a different thingy where he types stuff to the fans but i gues this works too! haha
    well i must say he is veryyy attractive haha i wonder if he gets tired of people loving him??
    oh well i cant think of anything else to type. mabye i’ll think of something later.
    MERRY CHRISTMAS EVERYONE!

  • http://JUSTJAREDJR india WILLIAMS

    I LUV U JOSH YOUR MY FAVORITE ACTOR ONE DAY IM GOING TO SEE U LUV U MUCH INDIA

  • http://myspace.com/joshhutch78 joana

    he is so hot

  • Pete Perez-Donnelly

    Is Hutcherson an Irish or Scottish Surname??
    Josh don’t forget to do those one arm Dumbell Presses,with each arm, and to do Curls using a Curling Bar with both arms.
    They will give you Maximum Physical development,like me!
    You will look massively strong,like Steve Reeves(Hercules) of Movie Fame.
    It’s Best to do two sets of about 12 repetitions,everyother day.
    Happy New Year!
    P.S.:I have an UNmarried 22 years old Daughter. Enough said.

  • http://frienster krysha

    ohh josh is realluy cute i like the way he ……EVERYTHING
    HE IS REALLY SOO HOT…

    i love you josh!!!

    u have rock my world since i ur name
    ehhehe just kidding

  • LAuren baybee xx

    OMFG,,youu aree soo Phitt Josh,,I lovee youu and i only just found out youu were 16,,Do youu have a girlfriend ??

    Lovee Youu,,Lauren

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • http://www.joshhutcherson.com LAuren baybee xx

    OMG !!,,Youu are soo phitt Josh,,i lovee youu and by tthe way Do youu have a girlfriend ?? And i have only justt found outt youu were 16

    x x x x x x x x x x x

    Lovee youu,,Lauren x x x

  • ngocanh

    i love him,he so hot,awsome and handsome,i watched his movies and now he is my favourite.I hope will meet him some day.