'Hannah Montana: The Movie' -- OFFICIAL TRAILER!

'Hannah Montana: The Movie' -- OFFICIAL TRAILER!

Check out the new movie poster for Hannah Montana: The Movie!

Miley Cyrus stars as Miley Stewart in Hannah Montana: The Movie. As Hannah Montana’s popularity begins to take over her life, Miley takes a trip back to her hometown of Crowley Corners, Tennessee to get some perspective on what matters in life the most.

Billy Ray Cyrus, Emily Osment, Jason Earles, Mitchel Musso and newcomer Lucas Till join the starlet in her first big screen adventure. Hannah Montana: The Movie opens in theaters on April 10th.

JJJ even has the official trailer! Take a peep below!

‘Hannah Montana: The Movie’ – Official Trailer
Like Just Jared Jr. on FB
hannah montana movie poster 01
hannah montana movie poster 02

  • Meepo

    It looks like crap quality.




  • vanessajonas

    super photoshopped

  • emily

    #3, What movie poster isn’t photoshopped?

  • Katie

    can’t wait.

  • kara


  • aly

    i am so excited about this!!..
    i never expected it to be this awesome…well as for what i see in the trailer…i hope the movie is as good as it looks

  • daniella

    im not a huge miley fan…
    but i must the movie looks pretty good!
    her acting skills have seemed to improve and the soundtrack sounds great.

  • TASH

    I can’t wait for this movie just to see Miley and Tyra go at it! Oh yeah.

  • kathy

    Good lord, now people are gonna have to PAY to watch this?

    At least the guys is cute…. yeah, there is still no silverlining

  • cc27

    Does this mean that no more hannah montana shows! ? :( awh… but sitll excited for this movie!

  • tiara

    omg so excited

  • whitney

    this is actually a prettyy good cover!!

  • rii

    i doubt the movie will end the show. i remember disney ordering more episodes for season 3 and theres only been like about 6 episodes aired. the other seasons had like 20s-30s eps right? plus if disney wants it, the cast will have to do a 4th season b/c of their contracts.

    btw justjared, this is an untagged trailer

  • http://JUSTJAREDJR *Peace*Love* & *NICK JONAS*

    SOOOOOOOOOOOOOO Cant wait its gonna ROCK! LOOOOOOOOOOOVE Miley LOOOOOOOOOOOVE Hannah UGH soooooooooooooo cant wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • miley fan!

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I CANT WAIT ITS LOOKS SOO GOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE HANNAH MONTANA!

  • tina

    ahhh can’t wait for the movie!!!

  • Rebeca

    it looks really good!

  • Brazil @

    im so excited but i don’t undestand, does this mean that no more hannah montana shows ? =o

  • MAjondra

    zomg! that looks like it’s going to be sooo good! I’m so there the day it opens! I CAN’T WAIT!!!!!!!!!!!!!
    I wanna shoe fight with Tyra!!!!!!!!!!!

  • L

    it looks so cute =] i will definitely see this!

  • zanessa/jashley

    Hm, im not a huge fan of Miley, but I love HM and this movie looks really REALLY good…

    Usually, when there’s a movie about the show, it means that their might not be anymore..i remember The Lizze McGuire Movie, after that, there were no more shows. I don’t get it either…but i guess it depends on which one she’s choosing in the movie. It’s either Hannah Montana or Hannah Montana no more..

  • http://myspace.com/lovehsmfansite hsm/zanessa fansite!!!!

    it looks cute.. but if she has to choose which life to live, what does that mean for the Hannah Montana show??

  • jo

    Movie looks adorable!!!

  • savannah

    This doesn’t even go with the show AT ALL.

    1.) She loves Tennessee.
    2.) She’s always been able to handle her double life, she wouldn’t just change in a day…
    3.) She’s from Nashville and can’t even ride a horse? Riight.

    I just think they could have made something more better than this..

  • xxxxxxbreezyxxx

    im deffintely going to see this and wait their has to be more shows i love Hannah Montana it’s the only reason i watch Disney still!

  • tell-tale

    im disappointed. i love mitchel musso, and oliver is pretty much the only reason i still watch this show, but in the trailer, he appears in one short little clip, and thats it!!! i hate how under-used he is!!! heck, i hate the lilly/oliver pairing, but id rather see that then no oliver at all! i mean, i bet all those tweeny hannah/miley fans will love this movie, and it looks good for them, but i wanna see her with her friends, not falling all over a guy…AGAIN.

  • Howie

    This reminds of Cow Belles, just way cooler. But what I’m more excited about is the Wizards of Waverly Place: The Movie!! Lol here comes another TEAM MILEY and TEAM SELENA battle. I personally like them both. I just like Selena a little more. Demi…not so much. GO WIZARDS AND HANNAH!!! Those two shows are gonna pone the box office this year!!! YAY!

  • uhmmm

    i cant wait!!! :D i want to see it now!!!

  • grace

    does this mean the tv show will be finished? if she chooses to be miley?

    i dont want it too.

  • mary

    completely agree with #8.
    i dislike miley cyrus, a lot.
    hannah montana is okay.
    that movie looks so different from the show.
    in a good way.
    i actually want to see it.

  • neelmani

    cant wait!!! it looks really cute and all those people talking crap are going to see it anyway and when they do they still will be talking crap, even though they are going to have a hidden love for the movie and miley cyrus.

  • amanda

    #25 the plot of the movie is that Miley starts forgetting about who she is and where she came from and is becoming a little too “Hollywood” so her dad takes her back to Tennessee to remind her of where she came from.

  • http://missnoah.webs.com Madi

    The picture of Miley looks GORGEOUS! i know its photoshopped but still looks AMAZING! and i cant wait for april 10! :P

  • many

    i want to see the movie already it looks good!

  • Randa

    ahh! cant wait !

    i guess if she chooses one
    no more tv show?

  • Stephie15

    Just Think This Could Be The End Of Hannah Montana Dependin On How This Is Gunna End

  • vbgtt

    miley is divas

  • louisa

    I can’t wait! But does it mean that the tv show’s gonna end?


    I can’t wait

  • http://www.myspace.com/missnessafansite franzi

    i cant wait ;D
    hope i can see it in germany too.
    love it ;D

  • ruby

    If Wizards comes out as a movie it will be straight to tv lol.

  • Annie..!

    OMJ!!! CAN’T WAIIIT!!!!

  • joeil4u

    cant waiiiiiiiiiiiiit…yayyy

  • Alice

    I’m not sure… but I’m thinking she tells everyone that she’s Hannah Montana.

    Look at 1:47 where she is Hannah, how she has the black microphone and the red shirt with the cute little cut off sleave things, then in 2:01 you see her singing as Miley in the same shirt with Hannah make up on.

    Omg, I sound like a nine year old Hannah fan…. I’m not obsessed with Hannah, I just tend to notice small details in things.

  • Amy

    The cover is good but when you watch THE TRAILER you’ve seen the MoVIe we already know what the movie is about No suspense

  • luana

    i think this will be the worst movie ever

  • Wildcat37

    haha it seems prty cute im going to go watch.

  • mikaela

    im not a huge fan of miley cyrus OR hannah montana
    but this is a good plot for a hannah montana movie

  • Nikki

    i CAN NOT WAIT lol and i’m not even some teenie. i just love miley & the movie looks great :)
    i can’t wait until she leaves disney and starts getting the rolls she deserves

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here