Robert Pattinson: Oscars Are Insane!

Robert Pattinson: Oscars Are Insane!

Robert Pattinson looks dapper in his tuxedo as he attends the 2009 Vanity Fair Oscar Party held at the Sunset Tower Hotel in West Hollywood late Sunday night (February 22).

The 22-year-old Twilight hunk couldn’t believe he was really on the the red carpet. He shared with MTV, “When they first told me about this, I thought they were joking.”

Robert joined Amanda Seyfried on stage to present a montage of Love in 2008.

10+ pics inside…

Robert Pattinson on the Oscar Red Carpet, 02/22

Like Just Jared Jr. on FB
robert pattinson oscar party 01
robert pattinson oscar party 02
robert pattinson oscar party 03
robert pattinson oscar party 04
robert pattinson oscar party 05
robert pattinson oscar party 06
robert pattinson oscar party 07
robert pattinson oscar party 08
robert pattinson oscar party 09
robert pattinson oscar party 10
robert pattinson oscar party 11
robert pattinson oscar party 12
robert pattinson oscar party 13
robert pattinson oscar party 14

Credit: Hellmuth Dominguez; Photos: PacificCoastNewsOnline, Albert Rodriguez/Kevork Djansezian/Getty Images
Posted to: 2009 Oscars, Robert Pattinson
  • kate

    He is amazing :)
    Rob ( L )

  • Scarlet from the UK

    He is so gorgoeus…

  • claudie

    Just Completely Handsome, and Adorable, & all you want but just PERFECT!! looL!!

    Want more photos or more vid (or both, =D), infos,… of Rob at the Oscars??
    —> My blog: !!!
    Hope to see U soon there !!
    Waiting for all your comments about the event and about Twilight in general (sure you will find all you’re looking for!!!)
    See U, See U !!!

    –> Don’t Forget!!

  • Yeti

    Love the photo of him with Vanessa and Zac. Adorable kids.

  • Sar

    He’s just perfect. :)

  • Maren

    OMG!! Love him! he looked so gorgous at the oscars! and now a pic with him and zanessa…cool!
    I’m only disappointed that kristen wasn’t at the oscars.would have been great!
    can’t wait till new moon!

  • jaime

    he looks so hot! and is so adorable!!

  • jaime

    he looks so hot! and is so adorable!! modest and cute


    Zac & Edward !!

    Hot alerttt ! (L)(L)

  • JustGonnaSay

    vampire! run! Hahaha, jk. he look like he was having a boring time.

  • http://jjj miley

    absolutely stunning!

  • super fan ashley

    I love him!!!!!!!!!!

    he is so hot

  • vicky

    argentina loves u! so cute..

  • listen to mayday parade

    aww him and zac are going to be the best of friends

    looove rob

  • Diana


  • stella

    wow…zac looks at him like…wow i don’t know….weird…(:
    but he looks amazing (:

  • katey

    yeah really!!!
    like…”go away from my girlfriend man!”
    heh funny

  • rebecaLOVESrob


  • http://ashley.rock ash

    luv him a lot !! he’s so adorable N sexy !!!(L)

    Luv you rob soo muuchh!

  • zenster

    yeah.. i agree with you Stella. There is something in the way Zac and Vanessa are looking at him. Hmm i’m so curious to know what they were talking about =)

  • vanessajonas

    zanessa and rob.. PERFECT

  • katie

    he’s back! yay!!! haha!
    he looked soooooo gorgeous last night!!!


    i love him so HOT!!!N SEXY!!!GOD THANKS FOR BRING SUCH PERFECTION TO THIS WORLD!! I LOVE HIM!! THE PICTURE WITH ZANESSA SO CUTE LOVE THE 3 OF THEM!!! why zac look like that way to robert?jeje i love them!!!!


  • arantxa

    im glad he went ot the Oscars :D
    i love since Cedric …

  • nessa k.

    OMG… He looks so handsome and hot!


    Pattinson rocks!

  • Anahita

    love him. zacs like get away from my girl. anyways zac and rob look HOT!SEXY!ADORABLE! and everything else good in the world
    luv u guys
    vanessa looks great!!!!

  • Vicky

    omg. he is so hot! :D

  • anaaaa

    he loookedd soo freakingggg sexyyyyyyyyyyy!
    i love love love love himmm.
    he is such a perfect edwarddddd.

  • Sia

    Thank you he looked so handsome ! I LOVE ANYTHING TWILIGHT SO BRING IT ON !

  • mely

    Robert was the best garment, undoubtedly someone

  • gaby

    Robert this one in japon right now?

  • http://XSA JUNST


  • tammy

    When they announced the nominated actor, mickey rourke, I was so glad to see Robert. Everything was blurred out. All I saw is Robert, didn’t pay attention to mickey at all ^_^ hehhehe. Rob looks so good once he cleans himself ^_^

  • marife

    He’s so gorgeous… His tux fits good on him. He is really is beautiful!!!!!!!!

  • Rebecca

    OMG! He is sooooooooooo SEXY and HOT!!!!!!! But he’s only cute for one night and one night only:) As long as he cleans himself, he’s PERFECT.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here