Vanessa Hudgens: New Moon Possible?

Vanessa Hudgens: New Moon Possible?

HSM starlet Vanessa Hudgens had a busy night last night at the 2009 Oscars.

The 20-year-old actress ran into Extra last night on the red carpet and commented on the rumors still surrounding her and the Twilight movies. She shared with Mario Lopez, “It’s still a rumor. I’m really interested, I think it’s a great project but nothing’s happening as of now. Yes, love it [the movie]. My sister [Stella Hudgens] has read all of the books too.”

Be sure to catch Vanessa‘s interview on Extra TOMORROW, February 24th.

Like Just Jared Jr. on FB
  • Megan

    She would be great as lea in new moon.

  • Megan

    Oops forgot first comment!!!!!!!

  • Bia

    love her…

  • Samantha

    gosh please don’t!!!

  • http://darenkagasofffans.com Michelle

    I am a huge fan of Vanessa but I’m glad she won’t be in the movie. I think she should stay away from the whole Twilight thing.

  • Katty

    I would love Vanessa to do New Moon, if the movie is good, and it is supposed to be. Well, not New Moon because Leah isn’t in it, Eclipse. She would be great and it would be a good role. Of course, she is up for two other roles right now that I hopes she gets. One is Naughty and Dreary, and the other is a comic that is getting made into a movie and they want baby V to play the lead. I hope she gets them both, I love her and I am sooo going to see Bandslam when it comes out.
    I want a Zanessa sighting JJJ! Come on!

  • Mileylover

    she better not be in NEW MOON because i wouldnt go watch it. i must admit she was a good actress in hsm but only cause zac was there. i thimk she is an amateur and wouldnt be a good actress in NEW MOON shes too of a flirt(ho*e)

  • Karina

    She is a really great actress !

    I want Vanessa on New moon , will be awesome !

    Vanessa and Robbert , forever !!

  • zanessa/jashley/ashnessa

    Hm..her a character in Twilight…? I have to say that it would be VERY interesting if she was in it. More likely because she supposedly had the role of Leah the werewolf..lol, I’d love to see her as a werewolf. I would watch it if she was in it.

    But I think she should stay away…because the first Twilight movie sucked…It really disappointed me. (don’t mean to offend anyone…), BUT who knows ? The second one might be better than the first.
    Can’t wait to see what happens.

    And I also can’t wait to see Bandslam, I can’t wait to see Vanessa play an emo outsider rather than a shy sweet smartie.

  • cyn

    YAYYY! =DDD

  • arantxa

    NO !
    Eww ! she looks like an indian
    Sorry :s
    but its true :(
    leah looks kind of like that but She ! on New Moon
    NO !
    i dont like her :(

  • Urgh

    Ugh this again. She said it was a rumour. Just b/c she likes or doesn’t want to badmouth it does not mean she is actively seeking a role. But yay more bs from this. Thanx jjr.

  • stephanie

    LET’S FACE IT.
    SHE WOULD RUIN THE WHOLE MOVIE.

  • mmmm

    wat do mean she’s an amatuer so Robert he’s only being harry potter
    and to be honest he is not that good of actoe

  • daniyah

    OMG I LOVE VANESSA HUDGENS SOO MUCH! AND TWILIGHT ROX! I WANT HER TO BE IN IT SOOO BAD! AND OMG STELLA HAS READ ALL OF THE BOOKS!! KOOL ME 2!!!! :)

  • JAMIE

    love her…

  • stella

    She cant act! HELL no she would ruin the movie.

  • enoch

    i think she would be great being one of the quileutes wolves… lea perhaps?

  • zanessa4everr

    she would be AMAZING in it!

  • nelenaxoxo

    OH NO PLEASE DONT GET IN THE MOVIE VANESSA…ugh ew no the movie is fine without her… srry but thats my opinion i dont think she is put up for this… oh plz dont!! no hsm plz love hsm but no plz..

  • Gre

    yeah, Vanessa could be a fantastic actress,the best, the goddess…anyway.But I don’t wanna her for this character. I think she don’t look like an indian.
    Like Taylor. He don’t seems an indian. =/

    Kisses.

    Sorry for my english. =D I’m learning =)

  • joanne

    you guys mean Native American not Indian. she is part native american

  • http://yahoo.com cARIDEE

    im a huge fan of vanessa’s but i don’t think she should be in this movie, to be honest just because i don’t like the twilight series (and yes i have read it and seen it,terrible) and she shouldn’t stick to series. I wanna see her do something that will blow everybody away. I just hope this is just a rumor and it will stay one

  • http://yahoo.com cARIDEE

    But i will support her if she does it,but i don’ t think it will happen

  • joss

    she better not be in new moon! she’s can’t act, it’s obvious in the hsm series that she can only play lame roles! pls pls pls don’t put her in new moon!! she will just ruin the entire series for so many people who dislike her

  • vanessajonas

    wow yeii! and its better to hear that straight from her… I WANT HER FOR LEAH!
    VANESSA&ROB<3

  • melissa. *

    i wouldn’t mind vanessa being in the film, it would be quite interesting.
    (: playing a new character other then gabriella. of course there will always be haters, but if she wants to do her own thing, then let her. it’s her job as an actress, to explore new roles.

    keep rocking, vanessa! <3

  • meme!!

    She would be great as lea in new moon!
    would give a fresh air to the movie! :D <3

  • luvangel

    Oh No……. plz dont.. she will ruin the movie Vaness astick to hsm plz. It seems she will do anything to get more popular.. what a ….. ill calm down lol and #26 ummm vanessa and rob seriously….haha i guess everyone has thier own thoughts..
    Rob is so hot! lol but i thought vanessa was with zac.. mmmm make u wonder r zanessa fan becoming ronessa/ranessa fans??? haha

  • http://www.justjaredjr.com Vfan

    Awww look at all you pathetic losers acting as if Twilight was the best s–t ever but guess what?IT WAS’NT and it will never be so you guys can shut the f–k up.You people really have the nerve to say she has no talent and that that she would ruin the WHOLE movie HOW DARE YOU! She has’nt been able to really show her skills and your already judging. SHUT UP!!!

  • Allisonc

    Lol you think all disney actors have no talent or musical abilities. She CAN sing. She hasn’t been given an opportunity to really show her non-disney acting, so once Bandslam comes out you can judge that a little better.

    However, I think being in a movie as big as twilight would be an amazing opportunity for her, however she needs to be able to act to do that, i mean REALLY act. So time will tell, but I believe in her. And support her.

  • Peyton

    I think she should it will give her a chance to see what she can really do with acting cuz’ there wouldn’t be any singing or dancing just acting.

    and plus I think Robnessa make one fit couple lol.

  • candice marie

    i honestly hope she doesnt play the roll. these movies are “special” and she is too mainstream. super cute, but just not right in my opinion.

  • TALI

    Vanessa , forever !!

  • V

    I think that Vanessa is amazing, gorgeous, awsome, great in singing, acting, dancing, and everything else. She is a great role model for everyone, she is the BEST! I am a HUGE fan, but I really have to say that she should NOT do anything to do with Twilight. It’s NOT that she won’t do good, but I just think that its not the right role for her.
    REASONS:
    1. I have read the Twilight saga, and she does not really fit well.
    2. It’s too small of a role, she’s better off doing bigger roles as the main character.
    3. For me it would be IMPOSSIBLE for me to consentrate on her being anyone in that movie.

    But if Vanessa really wants this role, then I’m willing to give her a chance, and support her (like I always do). THIS IS JUST MY OPINION. I REPEAT I AM A BIG FAN OF VANESSA, AND ZANESSA, AND EVERYTHING ELSE THAT VANESSA DOES.

  • layla

    first of all, #14, rob’s been in plenty of other movies. do your homework doucheb*g.

    second of all, she just isn’t right for the part, no no, the movie. please dear god don’t let v get cast in the movie! even her FANS don’t want to see her in the role!

  • rissa

    i hope she won’t do the movie, because she wouldn’t ruin the movie, rather the movie would ruin her. she would be typecasted for the rest of her career as someone that does teen movies. i think she should branch out just like zac is trying to do with his other roles. she would be great in different genres. she seems like a very versatile actress.

  • omg*

    OMG YES!!!! :D she would be WONDERFULL!!!! love u nessa!

  • daniela

    I don’t know if this is good for her. I mean, she fits leah’s description, but she needs to branch out, to try other stuff, nor teens movies anymore. She’s very talented, so she really needs to portray other kind of roles

  • rockstar

    Gah! She’s a Twilight fan! (:

  • = ]

    NOOOOOOO. NOOOO NOOOO !

    WOW, THEY ARE GONNA RUIN NEW MOON COMPLETLEY.

    What is she gonna do “sing” and “dance” her way into Twilight.

    UGH , GOOSH NOOOOO .

  • lolillaaaaaa

    HELL NO!! I dont want to pay money to watch Vanessa Hudgenson ruin the part of Leah Clearwater with her high pitched High School Musical voice!

    She is really not an actress with that kind of talent. Stay with the parts that you are good at!

  • iluvrobpattz

    GUYS ALL YOU CAN DO IS SHUT THE HELL UP!!! SHE WOULD DO GREAT! SHE NEEDS TO SEEK NEW ROLES! SHE’S NOT ALWAYS GONNA PLAY A GEEK IN HIGH SCHOOL! I PERSONALLY THINK SHE WOULD DO GREAT! SHE COULD SHOW HER SKILLS AS AN ACTRESS!
    GO
    VANESSA
    iluvrobpattz

  • nancy

    She would stink up the place. Awful actress

  • JustGonnaSay

    hew evil, hush puppies face reallly suitable but her voice…..nope.dont want to.

  • http://www.google.com apples

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    OH HELL NOO!!!!!

  • mmmm

    it’s my honest opinoin a lot of my friends think he’s hot but didn’t act well in Twilight
    sorry 4 being honest

  • layla

    stop with the “robnessa” comments. it’s so annoying.

  • zanessaholic

    it will be GREAT if vanessa will be on new moon..
    she’s a good actress you know!

  • zanessaholic

    lover her!!!