Vanessa Hudgens is Ecko Elegant

Vanessa Hudgens is Ecko Elegant

Vanessa Hudgens sticks out her tongue in one of the shots of her Ecko Red photo shoot.

Watch as the 20-year-old actress models some of the hottest upcoming trends from the line — including this Off-The-Shoulder Top.

Vanessa recently dished to JJJ about her newfound love for cooking. She shared, “I love cooking and I got a new waffle maker. It’s my new favorite thing to make waffles every morning.”


Vanessa Hudgens – Behind-the-Scenes Ecko Photo Shoot
Like Just Jared Jr. on FB

Posted to: Vanessa Hudgens
  • Rosa

    SHE’S AWESOME ..
    <3 her

  • ♥Vanessa♥

    You’re right, she is! <3
    And she’s sooo pretty!!

  • mary

    Hot,Hot.Hot

  • vanessa fan

    VANEEEEEEEEEEEESSA I LOVE YOU ♥

  • vanessa fan

    VANESSA IS THE BEST, LOVE HER <3

  • Rosa

    she’s so cute ..
    and seems to have so much fun with anything she does ..
    she can wear anything and still look stunning no matter what .. =)

  • danii

    diva (L)

  • bintk
  • http://justjaredjr.buzznet.com/2009/03/08/hsm4-no-matt-prokop/#comments i love nessa hate u ash

    waaaaaw she look cool i really love her

  • Cals

    ummmmmmmmmmm … no

  • meeee

    sooo gorgeous!

  • jade

    gorgeous…i love her & the clothes…………………

  • daniyah

    omg wow VH ALWAYS has an awsome sense of style! i love her so much!!!

  • jo

    She looks freakin hot in that BTS

  • miilla

    she’s fr3akin awesome !! i <3 her !!! :)

  • zanessaholic

    VANESSA IS LOOOOOOVE!!! <3

  • shaZa

    Baby V ROX .. LOVE HER

  • V…4ever

    OMG. Somebody stop me. I can’t stop watching it.

  • Mili

    I LOVE IT!!!! she’s super GORGEOUS….

  • shaZa

    She is FREAKIN AWESOME .. LOVE HEEER <3

  • HsM_GiU

    AWWWWW

    She is SO Cuteeeeee! :D

  • http://Jonasbrothers.com vanessa Hudgens fan

    Vanessa is so beautiful.

  • birdie

    Wow, she kooks gorgeous and the clothes and shoes are really cute.
    I would definately buy from this line.

  • jen

    agree with #18!! i cant stop watching it too..
    shes soooo gorgeous!

  • karla

    Hot,Hot.Hot

  • mandy

    VH ALWAYS has an awsome sense of style! i

  • http://jjj miley

    she looks great! i love every outfit! she reallly rocks! can’t wait to see bandslam! go vanessa!
    xoxo

  • zanessa/jashley/ashnessa

    Aw, lol, looks like she had fun. Love her to death !!

  • kait

    she’s so lovely!!!

  • http://ayenswork.com ayen

    I hope to see some of the clothes she wore here, in Ecko’s website soon. I actually like some of them. I’m eyeing that black boots she’s wearing. Can’t wait to see the campaign.

    Although I liked the ad, I gotta admit that this bts looks so much better. HOTTER too.

  • suzy

    she looks hella cute here.

  • feebz

    that was absolutely exciting! Wow, Vanessa simply Ecko-rocks!!!

  • feebz

    heck, when’s it coming across the ponD

  • Tata

    WOW! it’s cool! i like it and Vanessa really rocks!!!!! :)

  • july

    she looks great! i

  • http://teamhudgens.org Naomi

    Vanessa is just plain adorable and sexy at the same time. Work it babe!

  • jacob

    pretty

  • Katty

    Love the vid, she looks so good. She is really beautiful, and looked awesome in the clothes. I want those converse, anyone know how I can get them like now? I want, I want! Ha ha, I’m five like that.

  • http://www.haha.co.ul KJ

    SO PRETTY GIRL!!!!!

  • DAVID

    She is really beautiful,

  • ivanka

    super pretty and she really should be a model… exept for her height haha

    doesnt matter she is super beautiful=)

  • MARY

    #39

    super pretty and she really should be a model… exept for her height

    I AGREE WHIT YOU

  • CUTIE

    sHE IS BEAUTIFUL.i WANT THOSE CONVERSE AND THE ONE WITH
    BLACK SKIRT I LOVE IT.

  • SUSAN

    you look lovely!!I hope you become
    a fahsion designer somedy’

  • ♥Zanessafan4lyfe♥

    Vanessa is amazingly beautiful ♥
    Anything she wears, she works it good.
    She seems to always have fun with what she does, that’s what I love about her. And she’s very mature & honest!
    GO VANESSA ♥

  • http://www.aol.com mymom_saysbe_nice

    Karrah lol >.<

  • elenee

    wow,
    she is GORGEOUS!

  • sara

    woah… amazing

  • lai

    oh i love it thanks JJJ.

  • miss zanessa

    adorable
    I JUST LOVE HER ^^
    she´s beautiful and so photogenic
    she has fun with everything she does
    and how sweet of her to bring her mom & sister to the studio