Kellan Lutz & Jackson Rathbone: EyeCon Amazing

Kellan Lutz & Jackson Rathbone: EyeCon Amazing

JJJ reader Brianne snuggles into Twilight stars Kellan Lutz, Jackson Rathbone and Peter Facinelli at the Twilight EyeCon this past weekend in Orlando, Fla.

Brianne writes to us about her experience, saying, “I live in Florida and these past three days (Friday, Saturday and Sunday), me and my dad went to the Twilight EyeCon at the Florida Hotel. Anyway, the guests there were Edi Gathegi, Peter, Jackson, and Kellan. I got autographs and pictures with Peter, Jackson, and Kellan. They were the sweetest guys. They all did these awesome Q&A sessions.”

She continued, “At Jackson‘s, I never realized how deep his voice was. I asked him if he had to choose one, which would he choose: a full time career in music or a full time career in acting? In a nutshell, he said he loves all forms of art, and he would find a way to do both at the same time. He said he always plays his guitar in between takes and such. Also, he also started to blush a little bit and get a little awkward when a fan asked him if he was stuck on a desert island with a cast mate, which would he choose, and he said Ashley (Greene) and no more.

“At Kellan‘s Q&A, he was such a sweetheart and he even let this little boy come onto the stage with him. Jackson‘s band, 100 monkeys, played and the band The Nova Echo opened for them. They rocked the house! I got to give all of them hugs, and I gotta say, Kellan‘s muscles are huge! Anyway, I’ll attach some pics, and the picture with all of them holding up sketches are my dad’s portraits of them. He is a professional artist and we gave them each a copy of them. Kellan loved his and didn’t want to put it down!”

10+ pics of Peter, Kellan and Jackson at Twilight EyeCon

Like Just Jared Jr. on FB
kellan lutz jackson rathbone eyecon 01
kellan lutz jackson rathbone eyecon 02
kellan lutz jackson rathbone eyecon 03
kellan lutz jackson rathbone eyecon 04
kellan lutz jackson rathbone eyecon 05
kellan lutz jackson rathbone eyecon 06
kellan lutz jackson rathbone eyecon 07
kellan lutz jackson rathbone eyecon 08
kellan lutz jackson rathbone eyecon 09
kellan lutz jackson rathbone eyecon 10
kellan lutz jackson rathbone eyecon 11
kellan lutz jackson rathbone eyecon 12

Photos: Brianna
Posted to: Jackson Rathbone, Kellan Lutz
  • KLutz

    Kellan is soooo cute ;)

  • ivanka

    aaaaaaaw jackson and ashley=)

  • anna

    they are freaking hottt<3

  • vicky

    kellan :)

  • jay

    I love Jackson so effing much. He is so talented and made of awesome.

  • ella1170

    HOLY CRAP!!!!! Bri is in my class she came to school with the pics and showed me and few other classmates. I never thought this would end up on justjared! GO BRI!

  • jj

    aww, jackson and ashley, too bad she’s datin someone else

  • kellie

    OMG!!! I saw The Nova Echo! they were so awesome. i found them on myspace…
    check them out they RAWK!

  • Jemma

    OMJ I acctualy LOVE Jackson & Kellan :D you are sooo lucky!:@:D >:(:D

  • Lauren

    jackson is slowly starting to be my favourite even though i love the rest of the cast

  • Scooby Lady

    jj, Ashley is still single! She is dating no one. She said that at the moment she is too busy filming to be dating anyone. Anyway, great report about Eyecon- The Cullen actors sound like real gentlemen!

  • annabelle

    they asked jackson if he was single and he said yes, but they also asked about his off-screen relationship with ashley and he said something like “why would you assume there is something off screen, just because she is beautiful and an amazing person” then he said ” that’s all I can say about that”

    the deserted Island question he was blushing like crazy and said I’ll answer if you promise not to ask why

  • Marissa Sackrider

    I got a pic with Kellan and he was so cute! He pulled me and my friend in really close by the waist and we almost died! lol. We only stayed for Sat. but if they come back again, we are so doing everything!! AND we’re bringing gifts bc I didn’t realize you could actually give it to them personally! Your pics are awesome Brianne! :D

  • paula andrea

    ahh!!! que afortunada es!! cuanto quisiera yo tambien estar hay
    seria genial si tambiene stubiera robert! xD O.o!


  • http://deleted leslie

    ashley greene said in an interview for the australian herald that she and him have big crushes together and that it shows. She said even her mom likes him and suggested them to date and Ashley said maybe when they aren’t as busy around the world who knows ( ;

    they are defff gonna get together , watch <3

  • Haley

    omg i really wanna meet jackson, its my dream. everyone thinks im crazee when i say this but i think he hot!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • cassidy123

    omgomgomg i love jackson rathbone

    im gonna marry him!

    i so wanna meet him, he is totally FROTH!! =O

    hes so cute and caring and him and ashley would be awesome together!!

    but not as good as me and him haha (;

  • Suezanne

    OMG you are so lucky I want to meet them. All three of them are sweet hearts. I Love the Cullen Men

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here