Joe Jonas is a Fashion Victim

Joe Jonas is a Fashion Victim

Joe Jonas tries his best to sabotage some shirts in this new still from JONAS.

In the upcoming episode “Fashion Victim,” After Joe discovers Stella (Chelsea Staub) is going on a date with the school’s star athlete, he calls for an emergency wardrobe meeting to keep her from her date. To get back at him, Stella creates an eccentric outfit for Joe to wear to his exclusive meeting with the Prime Minister of England.

“Fashion Victim” premieres on Saturday, June 6 @ 8PM ET/PT on Disney Channel.

15+ JONAS stills inside…

Like Just Jared Jr. on FB
joe jonas fashion fella 01
joe jonas fashion fella 02
joe jonas fashion fella 03
joe jonas fashion fella 04
joe jonas fashion fella 05
joe jonas fashion fella 06
joe jonas fashion fella 07
joe jonas fashion fella 08
joe jonas fashion fella 09
joe jonas fashion fella 10
joe jonas fashion fella 11
joe jonas fashion fella 12
joe jonas fashion fella 13
joe jonas fashion fella 14
joe jonas fashion fella 15

Photos: Eric McCandless/Disney Channel
Posted to: Chelsea Kane, Frankie Jonas, Joe Jonas, JONAS, Jonas Brothers, Kevin Jonas, Nick Jonas, Nicole Anderson
  • http://justjared shamilah

    1′ssst

  • http://www.myspace.com/luvhsm tamz jonas

    woohoo england!! yay!

  • rosie.

    joe you are perfection

  • http://www.myspace.com/luvhsm tamz jonas

    i love the song they sing in this episode!

  • Lana

    That looks so cool i cant wait to see it on Youtube! I cant see it here in Ireland because its not out here yet haha! Thanks for everything, love your website!
    Lana

  • Nazeefa

    Haha I LOVE JONAS. The show is absolutely hilarious!!

  • jill

    cute:)

  • .

    this is going to be cute and ridiculous at the same time. i can feel it.

  • anny

    PERFECTTTTTTT!

  • Lucila

    hahahha so funny :D, I can’t wait to see u here in argentina :D

  • http://justjared.com MancH

    inLove! InLove! Love Them MOst Of All! More And More All Time ! My GoD! They Are so Adoreble! =) LoveeD!

  • Tan

    on my guide, it says band’s best friend is airing on june 7, but there is no new episodes airing june 6, because the cheetah girls movie is on!

  • steph

    oooo new couple to love! Chad and Sonny is the best though!!

  • Isahh

    This is Perfect!!
    I love this site!! Kisses

  • jonas is love!

    OMJ! these pictures are so hott! i cant wait to watch the new episode!! :D

  • Karina

    OMGG !!! He’s so perfectt …

    I really love him, all my friends think I just like him, but I can’t stop thinking about him, talking about him …

    Them concert was PERFECT ,

  • Chris

    Disney channel website shows it is on June 6. My guide just recently updated.

  • jordanlvsnicky

    JB – DO A SONG WITH MILEY…NICK DO MILEY…EVERYONE WILL BE HAPPY. THANK YOU

  • http://justjared.com team jonas

    @jordanlvsnicky: who would want to do a song with miley they dont like her you can tell! and not everyone would be happy OK!!!!

  • katie

    @team jonas: woah now. they may not be ~bffs~ anymore but they don’t hate each other, either. simmer down.

    anyway, i’m not really digging the show. i think that their lack of enthusiasm comes across in their acting. it’s obvious that this is not what they want to be doing.

  • jordanlvsnicky

    @team jonas: @jordanlvsnicky: who would want to do a song with miley they dont like her you can tell! and not everyone would be happy OK!!!!
    ____________________________________________
    Hmmm, okay I guess I can tell they don’t like miley because you said so, or they invited her to the house of blues after their movie premeire, or nick asked her to lunch and drove her in his car, or they call her their friend on their blog. WTF you are not team jonas you are TEAM HATE. Just cuz YOU are the Miley hater keep your ops to you and don’t blame it on jonai. Oh, and others want to do a song with miley and have….david archy, john travolta, taylor swift…so STFU poser. Don’t insult JB cuz YOU are a hater. That’s right.

  • diane n.

    he show is okay. its way to cheesy though! but i thinks thats what makes me like it because it makes me laugh. my niece totally loves them and this show.

  • http://www.justjaredjr.com Team Jonas Member For Ever!

    OMJ Nick,
    Joe and Kevin are so
    sexy. I love JONAS!

  • me.

    i think this show kinda “ruins” them. like, i used to be obsessed with jb but in ’08, i began to get sick and tired if them. now, i’m starting to like them back, and reeeeaaaallly hoping they’d stay away from disney. i know that’s not gonna happen but i never expect them to do a freakin’ DC series!

    i mean, yeah, i knew about the original J.O.N.A.S, and i was really excited for that. but this new show is epic fail. why didn’t disney just stick to the “junior oprative networking as spies” theme? and besides, they filmed that before they blew up (if i’m not mistaken). i prefer to wath them then than now. get it? hahah. this is so confusing.

    i have a feeling this show is not gonna continue for the 2nd season.
    … at least, i HOPE

  • me.

    i think this show kinda “ruins” them. like, i used to be obsessed with jb but in ’08, i began to get sick and tired if them. now, i’m starting to like them back, and reeeeaaaallly hoping they’d stay away from disney. i know that’s not gonna happen but i never expect them to do a freakin’ DC series!

    i mean, yeah, i knew about the original J.O.N.A.S, and i was really excited for that. but this new show is epic fail. why didn’t disney just stick to the “junior oprative networking as spies” theme? and besides, they filmed that before they blew up (if i’m not mistaken). i prefer to wath them then than now. get it? hahah. this is so confusing.

    i have a feeling this show is not gonna continue for the 2nd season.
    … at least, i HOPE so.

  • Nicki

    My TV guide says no new episode airing Saturday just the stupid Cheeta films. I hope that changes cuz I really want to see this episode I just adore Joe and Stella together. There the only reason why I’m watching this show. So what? I watch shows mainly for romance some times, I watch Sonny with a Chance for Chad/Sonny.

  • Caroline lopes da silveira

    Hello ! Eu sou do Brasil e gostaria de dizer que não consegui assistir o seu show! eu acho incrível o som de vocês! I LOVE JONAS BROTHERS!!
    Smacks Carol!

  • http://cox.com mrsjoejonas_is awesome

    i love that show joe was soo hot omg and i cant wiat till he comes to omaha nebraska im giong to scream mt lungs out peace love jonas :)

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here