Miley Cyrus Hugs Nick Jonas, Sends It On

Miley Cyrus Hugs Nick Jonas, Sends It On

Miley Cyrus playfully gives a great big hug to ex-boyfriend Nick Jonas on the set of their new music video, “Send It On,” at Pepperdine University on Saturday (June 6) in Malibu, Calif.

Also spotted: The two older Jonas Brothers were there as well — Kevin and Joe — as well as Nick‘s other ex Selena Gomez and her BFF Demi Lovato.

Demi tweeted, “Videoshoot for send it on with Selena, Miley, and JB! One of the funnest shoots ever. Seriously, I don’t think I’ve laughed harder in my life!”

Jonas seconded the sentiment: “Great day. We love our friends. -JB

And Miley couldn’t agree more: “Ended up having a wonderful day. :)”

10+ pictures inside of Niley sending it on…

Like Just Jared Jr. on FB
miley cyrus nick jonas hug 01
miley cyrus nick jonas hug 02
miley cyrus nick jonas hug 03
miley cyrus nick jonas hug 04
miley cyrus nick jonas hug 05
miley cyrus nick jonas hug 06
miley cyrus nick jonas hug 07
miley cyrus nick jonas hug 08
miley cyrus nick jonas hug 09
miley cyrus nick jonas hug 10
miley cyrus nick jonas hug 11
miley cyrus nick jonas hug 12

  • Marjorie

    Now that has GOT to be the cutest thing I’ve seen. You should post more pictures!!

  • jb rox

    noooooooooooooooooooooooooooo!

  • kevin

    TEAM NILEY !

  • dfksldfkj

    wow!

  • elcy

    WHOA! thts CRAZY!! haha

  • reginna

    OH MY FCKIN GOD!!!!!!

  • Isabella

    OMG I CAN’T BELEIVE IT
    BRAZIL SUPPORTS NILEY EVER OMMGGGGGGGGGGGGGGG

    SO CUTE

  • eman

    ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    she better back off, theyre not cute!!!

  • NILEYYYYYYYYYYYYYYYY

    ohhh myyyy goshhhhh ahhhhhhhhhhhhh<333 dude thats so cuteee=D niley will be bak like soonnnn eepp

  • cici

    Awe, how cute…. can’t wait to see it.

  • chloe17

    noooooooooooo!

  • Rosalie Belle

    i want miley cyrus dieeeee
    OMG! what is that?
    miley and nick?
    she have a good boyfriend! please!

  • katie

    awww they’re so cute together :)

  • http://www.youtube.com/jashleyforever639 Undercontrol

    so cute!!!

  • shibbel

    who’s video shoot is it??? JBs??
    well if thats so are the girls in it, tooooo??

  • Farrah

    Hah, that’s adorable. Are they dating? Either way it’s nice to see kids being kids. Such a rare sight in Hollywood nowadays. Bless!

  • lydiia

    awwwwwwwwwwwww

  • Leah

    Did Sel chop her hair off like Demi said? I love Selenas yellow top and she looks happy and cute!! She’s so gorgeous!:)

  • m

    OMGGGGGG!!!!!!!!!!! and selena was right there!!!

  • bOU

    @reginna: IM FREAKIN OUT. DID THEY GOT BACK TOGETHER???????????????????? SO AKWARD WITH SELENA THEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OMGGGGGGGGGGGGGGGGG

  • Farrah

    @Rosalie Belle: Now that is just completely unecessary. You’re wishing death on her for what, exactly? Being likeable? Please grow up and stop letting jealousy turn you into a bad person.

  • http://donthaveone.com haley

    omg, people here on JJJ should really get a life!

    THEY ARE CUTE.
    get over it, kay???? jesus..

  • bOU

    SO AKWWARD WITH SELENA BUT NICK LOOKS SO HAPPYYYYYYYYYYYYYY

  • Lola ♥

    Oh no, no more Niley.Time for the Niley teenies start to post,Gosh.

  • http://jjj miley

    oh my god! they all are so cutee! :P:P
    xoxo

  • mileyfan

    CUTE!

  • amanda

    ADORABLE!!!!!!!!!!!!

  • lili

    Aw. I love them both. I hope they had fun… and gah they really need to stop being so cute, it’s making me into a teenie. Niley FTW

  • ADGN

    OMG, THIS TOTALLY MADE MY FREAKIN DAY!!!!!

    THEY ARE MEANT FOR EACH OTHER!!!

  • zacefronishot

    omg who does she think she is..wtf sels right there

  • jasmine

    aw that’s adorable
    :x
    i remember when they dated i was really jealous of her
    but they look happy together
    even as friends
    so…
    whatever they choose to do i will support both of them 100%

  • cC :]

    awwwww<3

  • :)

    YES YES YES YES YES :)

    fucking team miley for life.
    & team niley of course!!

    Miley is amazing and so awesome.
    & they’re just sooooooo cute together <3

    xoxoxoox

  • http://www.google.com xxx

    ahahhahaaa – justin in your face !!!!! i love niley

  • fan

    HOLY SHIT I FUCKING LOVE THEM SHIT OH EM GEE

  • http://www.twitter.com/marriee Marrie

    NO NO NOOOOOOOOOO, OMG, I SAAAAAAAAAAAAAAAAAD, MILEY WHORE, AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

  • Marina

    OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG!
    CRYING THIS MOMENT
    FRAKING OUT
    OH MY GOD!
    LOVE THEM – THEY MEAN THE WORLD TO ME LOVE LOVE LOVE LOVE!

  • zanessa4life

    Awww I really start liking Niley.
    They’re definitely a very cute couple.
    I like Disney couples ;)

  • lili

    @zacefronishot: Selena has a boyfriend, genius. Taylor Lautner, remember? She’s moved on from Nick and seems happier than ever, so you need to just let go of whatever ridiculous bitterness you still have.

  • maggie

    this is awesome!!!!hahaha.so much “Niley” news lately!!whoooooo

  • http://www.twitter.com/missesjoejonas Katha

    AHHH OH MY GOSH ARE YOU SERIOUS ABOUT THIS AMAZIINNGG!! AHAAA

  • amy

    awwwwww :) so so so cute. they all look… happy! like, seriously! not as awkward as i was imagining it to be at all! i think all of their fans need to follow their example and just chill out and stop hating on each other. they get along, why can’t we?

    and miley and nick just need to date again, seriously. they’re perfect together and everyone can see it.

  • emmylou

    niley loveeeeeeeeeeee <3

  • cassie

    awwwwwwwwwwww. cutteee… but i don’t want them to be dating again… not a big miley fan. but still… very cute

  • http://www.twitter.com/theKT the.KT

    MY BETS ARE: THEY WILL DEFINITELY GET MARRIED IN TEN YEARS. :)
    for some reason i kinda think that they know it too.—– might as well wait till they’re a good age for it, put off the dating for now.. lol

  • aw

    I love them<3 aww they are the cutest thing ever

  • Savannah

    I just feel awkward for Selena.

  • andrea

    thats good

  • yay

    hahahha JARED
    10+ pictures inside of “Niley sending it on…”
    LOVE YOU.lol

    love them both together
    at least now they are not scared to show their feelings to people.
    and on those photos they are not even shooting.
    its behind the scenes aww :D

  • Bachouch

    Pétasse la Cyrus!!!! Je la hais…Et Nick est pas mieux, trop cons ces deux là!! Qui se ressemble s’assemble …