Kristen Stewart & Dakota Fanning: The Runaways Sneak Peek!

Kristen Stewart & Dakota Fanning: The Runaways Sneak Peek!

Check out the really quick, but awesome clip of The Runaways!

The upcoming biopic centers on the ’70s female rock group The Runaways and focuses on the duo of guitarist/vocalist Joan Jett (Kristen Stewart) and lead vocalist/keyboardist Cherie Currie (Dakota Fanning) as they navigate a rocky road of touring and record label woes under an abusive manager during their teen years.

Be sure to check back tomorrow morning when MTV premieres the full teaser trailer!

The Runaways will make it’s debut at the 2010 Sundance Film Festival in late January 2010.

“The Runaways” Sneak Peek Trailer
Like Just Jared Jr. on FB
  • z


  • jess

    yyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaay I love youuuu JOANNNNN awesommmmmmmmmeeeeeeeee

  • Dee

    It looks good. Can’t wait to see it.

    There is no one else in my opinion who could play Joan Jett than Kristen, they look like they could be related, like Joan could be her mom or aunt or something.

  • rosie weasley


    but Dakota looks like she’s about to um molest somebody man. She looks too funny.

    But Kristen look really really good here. It’s like Charlize Theron because sometimes I see her as totally stiff and stuff but then in Monster she was like WOAHH, really really unexpected you know?

    I cannot wait for the singing and the kissing yay

  • Julia

    OMG!!! Kristen and Dakota look amazing!

  • Julie

    …… I’m a huge fan of the runaways, the movie looks like is goint to be great. amazing kristen is such a talented actress, i can’t think of somebody else doing that role i love kristen and the runaways… i almost cry seeing this!!!!!

  • andi90

    ok… i am offficially excited about this movie… looooove rocker movies!!!

  • LG

    It looks good.

  • Jess!


  • kaz

    Kristen is soooooooooo AMAZING
    cant wait

  • ms. cullen

    It’s totally amazing! Can’t wait to see it!!!

  • rated R

    The movie is rated R !!! From what I read in the script, there is a lot of sex, drugs and rock and roll, BABY!

  • leeloo

    OMG! can’t wait to see Kristens’s new film! it looks awesome! love her!

  • leeloo

    OMG! can’t wait so see KRISTEN’s new film! it’s gonna be awesome!

  • lola

    OMG-it looks so awesome!! Kristen looks amazing and the way she’s swaggering onstage? DED I started out more a Robert fan, but it’s so equal now, he’s hot but she’s cool

  • dakila

    Kristen Stewart is gonna kickass!!! FIERCE!!! *died

    This movie will change how people look at Dakota Fanning, she’s not just your Homecoming Princess anymore…

    These girls are gonna OWN the world!!!


  • Serena

    That was good! But I think that Taylor Momsen is the perfect Cherie Currie. Dakota looks a bit weird.

  • jaycksonlucy

    COOOOOOOOOOL! CANNOT WAIT! I love it how Kristen and Dakota are able to play so many different kind of roles. I haven’t seen anything of the other 3, so I can’t really say anything about that. But I totally agree with the people who say that Kris and Dakota are gonna rock this world.

  • saw

    that was totally amazing! kristen looks fierce! i cannot wait for this movie! im so excited! this movie is gona ROCK!

    i love kristen! she’s sooooo awesome!
    rock and roll girls! YEAAAAA

  • Noliah

    Homely Kristen looks pretty good with the heavy-handed Joan Jett makeup job. She should wear it like that all the time.

  • jillian


    Dakota seems a little weird but I’m not going to completely judge till I see it.

  • CS

    I literally stped breathing for 33 seconds. I LOVED IT, CAN’T WAIT. Thhose two are the most talented actresses of their generation, they rock <33

  • pharmacy weight loss

    0:07-0:08 :)!!!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here