Nick Jonas & The Adminstration: Who I Am Available NOW!

Nick Jonas & The Adminstration: Who I Am Available NOW!

have you bought Nick Jonas & The Administration‘s debut album, Who I Am, yet?

In case you haven’t heard some of the songs, head on over to JSYK, where they’re hosting a full-album listening party!

JJJ likes “In The End” and “Last Time Around.”

Head on over to iTunes NOW to purchase the album! We just did!

TELL JJJ: What’s your favorite tune on the record?

Like Just Jared Jr. on FB
Photos: Hollywood Records
Posted to: Jonas Brothers, Nick Jonas, The Administration
  • chrissy

    i really wish stay was an online exclusive track! but my favorite is deff vespers goodbye

  • chris

    I can’t pick a favorite yet. Let me listen to more than twice before I decide. Great job Nick!

  • ruby

    Vespers Goodbye… This song is amazing!

  • sds


  • haha

    it sucks

  • Noemiii

    I think my favorites are RosGarde and Who I am (:

  • Noemiii

    Rose Garden*

  • Melanie

    I love it! I like them all but Last Time Around and Olive & an Arrow are my favorites :)

  • Angie

    Right on Nick! Nick is going to be bigger than Justin Timberlake in time! xoxo

  • l_ireyshigh

    cnt wait , ! FOLLOW ME ON TWITTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ikk

    last time around, stronger, vesper’s goodbye, who i am..
    I love all of the songs :D

    great album !!

  • evan

    Last Time Around!!!

  • Sarahh

    Last Time Around..(:

  • Nazeefa

    Just bought it!! I can’t wait to give it a listen so I don’t have a favorite yet. =D

  • cassidybarrett

    I like them all. But my favourite songs are “State of Emergency” and “Conspiracy Theory”.

  • Mariska

    Vesper’s Goodbye <33
    BTW, I wanna have Nick Jonas fans on twitter:), so If you want, follow me!

  • Kelly

    well i love the entire record but my favs are “Vesper’s Goodbye” (aww so romatic) & “State of Emergency” it rocks!

  • victoriaaaaaaaaa

    in the end <3

  • angeliz

    Hey idk but the only one that i like is Vespers Goodbye ………….. The other ones are kind of boring !!! BUt he has a good taste tho !!!! But anyways I thik im gonna stick with the JONAS BROTHERS musik ……….I was so excited bout it But now that i listen to the rest of it !!! IM soo sad !!! But anyways Cant wait For the JB new CD !!!!!!!!!
    And i still LOv them !!!! bye !!! cuidecen !!!

    GOOD JOB THO !!!!!!!!!!!!!

  • mikiimol

    Rose Garden of course!!! love it so much! it’s such a deep song and maked with the heart!! love it

  • Andrea

    Last time around definetly is so catchy!

  • jossi

    yea just got it!! its awsome!!
    da lady was lookin me weird
    wen i was buyin da cd
    cuz im a guy n buyin a nj&ta cd
    was weird for her!!lol idc

  • jossi

    hey everybody!!
    he said it on da live chat!!
    he willl post da dates later
    on twitter!!

  • Mary15

    “State of emergency” totally ROCKS!!! I love it!!! Great job Nick!!! :) i also like “Last time around” and “Conspiracy theory” They are amazing! I can’t wait for this CD… in Spain it isn’t on sale yet… :( and people who don’t like it, shut up, because fans don’t like when people says that their idol sucks!!!! I LOVE YOU NICK!!! follow me on twitter:

  • Juliet

    I have two “Olive and an arrow” and “Vesper’s goodbye”. Two amazing songs.

  • evieliou

    i love it! i got it from target :)

  • Samantha

    I have it!! I just got it a minute ago my sister surprised me with it. She got it for me!!!

  • Luis F. Gomez

    CONGRATULATIONS NICK!! Be sure to let the fans all over Latin America when you are going to pass over here! Come to Guatemala please… I cant wait to have your CD in my hands! Maybe it comes to Guatemala this Saturday! Hopefully I will have it in the first week of release! God bless you and I hope it goes hi and it stays hi! Greetings from your greatest guatemalan fan!

  • Bee :)

    “Last Time Around” and “State Of Emergency”…they are both incredible!!!!!!!!! :)))

  • mcdlove19lovesdemilovato

    absolutely Rose Garden it’s genial!

  • heidi

    I LOVE WHO I AM!!!!!!!AND ROSE GARDEN,STAY!!!!!!!!!!!!HES adorable!!!!! I LOVE YOU NICK”"”"”"”

  • yadhi


  • omar

    (I love his new album) Rosegarden and stay ROCk’s

  • sam

    olive and an arrow adn vespers goobye i love the album

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here