Nick Jonas is Forever 21

Nick Jonas is Forever 21

Nick Jonas stops to pose with a fan after “working” at Forever 21 for the day in Los Angeles on Monday afternoon (April 19).

The 17-year-old musician played the part of a Forever 21 employee for the hidden camera show I Get That A Lot.

The show highlights a celebrity that takes on a regular job and tries to get away without being recognized and tell people “I get that a lot,” when recognized.

20+ pics inside of Nick Jonas working at Forever 21…

Like Just Jared Jr. on FB
nick jonas forever 21 01
nick jonas forever 21 02
nick jonas forever 21 03
nick jonas forever 21 04
nick jonas forever 21 05
nick jonas forever 21 06
nick jonas forever 21 07
nick jonas forever 21 08
nick jonas forever 21 09
nick jonas forever 21 10
nick jonas forever 21 11
nick jonas forever 21 12
nick jonas forever 21 13
nick jonas forever 21 14
nick jonas forever 21 15
nick jonas forever 21 16
nick jonas forever 21 17
nick jonas forever 21 18
nick jonas forever 21 19
nick jonas forever 21 20

Photos: GSI Media
Posted to: Jonas Brothers, Nick Jonas
  • http://twitter.com/steffaniex steffanie x

    awe,dangg it!
    i was the first one to know,
    i have somme more pics in my twiitter.!
    ;)

  • gabbbby

    OMG MY WORK IS LIKE THE STORE NEXT TO THAT FORVER 21 IN PASADENA, and I CHOSE TO GO TO URBAN INSTEAD OF FOREVER 21 FOR MY BREAK! WORST MISTAKE OF MY LIFE!

  • lalala

    awww hes so cute and i love that show!

  • zanessa/scashley/ashnessa

    That show sounds epic ! Is it new ? Or does it only show in America ? Lol, Nicholas looks nerdy. A cute nerd, btw. :D

  • http://ramonarampage.org eveters

    oh my god. i was there friday. of course, of course! that’s right near where i live

  • lulu

    He wears glasses?! omg, he looks soooo cute in them! wish i was there i love him! x x x

  • Saraaaaa

    I was on it :-)

  • Saraaaaa

    @steffanie x: yeahh that is me in the blue little vest with all the cameras in that photo you posted on your twitter :-)

  • lulu

    oh wait! the glasses are his disguise!! waevs, still looks hot x

  • Julia

    haha i used to work at a forever 21. it sucked. oh and this is the one in pasadena right? very cool!

  • jobro fan

    which forever21 was this?

  • Leah

    I can’t wait too see it! I also use to be an F21 slave….

  • Anonymous

    Everyone go see Kick-Ass. Hit Girl OWNED that Movie!

  • Team seth clearwaterr!

    i think he looks kinda nerdy in the glasses :S

  • http://www.twitter.com/emJOEnas Ella

    lol at Nick’s hair. He’s still a cutie though. ;)

  • chris

    Even dressed as a nerd, Nick is just cute! I want to see this show.

  • Cameila

    ??????? that weird but i still love you

  • ashytisdalefan

    Lol!! I cant wait to see that! I saw Paris Hiltons episode of that and laughed out loud :P

  • kATEE

    nick please stop being so feminine. ughhhh

  • jessica

    hot

  • twinkleinthesky

    omg that sounds so cool! i want to watch that show. is it on in canada yet?

  • tlautnerfan

    where can i watch this episode?

  • http://www.twitter.com/luisfgo1 Luis F. gOmez

    hahaha that episode is gonna be hilarius! I mean… it would be really funny to get to the cashier and realize that him or her actually its somebody famous… Nick rocks!!

  • LOVEJONAS

    HOT NERD.

  • http://noah2010168.jimdo.com/ yuni

    Everyone go see Kick-Ass. Hit Girl OWNED that Movie!

  • lily MacNeel

    @LOVEJONAS: I love Nick Jonas he is so cute,hot,sexyyyyyyyyyyyyyyyyy I look up to him my favorite song from him is When You Look Me In The Eyes but yeah I love him

  • Lisa

    damn he’s hot!!!!!!!!!!! look at his arms!……..WOW

  • bee

    i would freak shit if i came in F21 & saw Nick @ that counter . .
    <3 [=

  • Angie

    If I recognized him when he was there, I would bought some bra and panties just to get his reaction.

  • Natalie

    Wow! Lol! What girl wouldn’t recongize nick jonas!?! i have to say i’ve layed off the jobro obsession for quite some time…but looking @ this photo makes me love nick jonas all over againn! =] =] =]

  • Katie

    nice! I can’t wait to see this! anyone know when its airing?

  • hiya

    What channel is this on? MTV? Lol. Sounds kinda stupid but I bet it’s cool. OMG if Nick really worked there & wasn’t famous that would totally be my favorite F21 & I would go there all the time & stalk him. Lol jk I’m no creeper. Just saying though. I heart Nick & F21!

  • jonaslover988979

    WHEN IS IT!!!!! OMG IS IT A NEW SHOW? IT SOUNDS AWESOME!! AND NICK AS A NERD IS STILL SUPER CUTE :D

  • http://Brenda_014 Brenda Nathali

    I didn’t knew about this and I live in L.A. wow but Nick is still hott

  • http://Brenda_014 Brenda Nathali

    live in los angeles and wow

  • http://gaga vag

    Jonas is super cool and have very rock songs!