Logan Lerman Plays Piano!

Logan Lerman Plays Piano!

Logan Lerman lets his fingers roll over the ivory keys of a piano in this new pic from costar Milla Jovovich during a cast dinner earlier this week in Germany.

The 18-year-old will star as D’Artagnan, who joins forces with three veteran musketeers — Athos (Matthew Macfadyen), Porthos (Ray Stevenson) and Aramis (Luke Evans) — to battle the evil Cardinal Richelieu (Christoph Waltz).

Milla stars as M’lady De Winter. She tweeted of Logan, “Logan n I r having an awesome cast dinner w everyone. He’s SO talented!”

Like Just Jared Jr. on FB
Lerman-piano logan lerman piano player 01
Lerman-piano logan lerman piano player 02
Lerman-piano logan lerman piano player 03

Credit: Miguel Villagran; Photos: Milla Jovovich, Getty
Posted to: Logan Lerman

JJJ Links Around The Web

  • stacey

    THAT’S A WIG RIGHT!?

  • samantha

    HIS HAIR OMG I HOPE THAT IS A WIG!

  • http://www.twitter.com/hi_im_holly monkeyr159

    OMFG what is wrong with his hair!!!!!!!

  • http://www.twitter.com/hi_im_holly monkeyr159

    i understand that its for the movie. but he WILL cut it after right?????

  • Laura-C

    Please cut your hair.

  • fran

    EVERYONE ITS A WEAVE SO HE DOESN’T HAVE TO CUT IT. HE CAN TAKE IT OFF.

  • meagan

    LMAO it’s just extensions people….no reason to get alarmed.

    He had his normal (gorgeous) short hair at the MTV Movie Awards back in June and unless he has some sort of miracle hair growing abilities there’s no way his hair could’ve grown THAT much in just 2 months.

  • omg

    omg thats a wig right?! because it would take years to let that hair grow. omg it looks ugly lol.

  • smiley290gurl

    pls tell me that hair is just 4 the movie..or atleast a wig..
    PLEAAAAAAAAASSSEEEEEEEEEEEEEEEE….

  • CamTeeM

    uhm that’s not his real hair guys, so no need to worry. haha

  • http://www.imixandmatch.com/ Shir

    that is some crazy movie hair

  • Kayla

    i literally lmao’d when i saw that pic cuz i thought it was a girl!! haha he’s a lot hotter without the wig.

  • Crystal

    EWH. HE’S GONNA LOOK LIKE THAT IN THE MOVIE?
    OH DEAR GAWSH. *DEAD* HIDEOUSS!!

  • Deedz

    That is most definitely a weave. And it looks AWFUL.

  • Tessa

    Wow. For a second there, I thought that the long hair was his actual hair. hahaha. Thank gosh it isn’t! But I wish they would’ve let him have his normal hair for the role.. definitely looks much better than that xD

  • http://twitter.com/notjade J. Arianne

    I don’t care if Logan’s hair will be like that forever, I still love him!

  • ls6sj

    looks like braison cyrus with that hair

  • audrey

    OMG!! what has he done to his hair?! ugh! even if its for a movie…
    he is so cute with short hair

  • howie

    it;’s just a hair weave and he’s wearing it everywhere now probably to get used to it. So relax. It wouldn’t be true to the 3 Musketeers story if he were to wear it short. D’Artagnan has long hair. With or w/out long hair, Logan is still among the most talented actors around

  • alistair

    guys, it’s not his real hair. just an extension for 3M as D’Artagnan has long hair. They’ll probably style it more for the actual filming. Can’t wait for the Musketeers – awesome cast and it’s in 3D. It’ll look better with the full musketeer costume and all

  • Yolanda

    I feel sick – it reminds me of a cheap weave I had sewn in back in the 90s!!!!!!!!

  • crazy4jonas

    oh dear lord that wig is awful!….it IS a wig , right?!

  • Yasemin

    Dont worry its a wig and it doesnt look that bad its for the film the 3 musketeers .
    With costumes and other stuff his hair will look fine.they have got a great cast for this movie .
    I cant wait to see it.logan is a great actor ım sure he is gonna do a great job in this movie..

  • http://www.facebook.com/natalia.molina.gimeno BCN to nyc

    OMG!!!! his hair is a horror no my sexy Logan Lerman!

  • soso

    i love him in any way

    :)

  • http://twitter.com/JasmineYagcilar Jasmine

    Dont worry its a wig for the 3M.It doesnt look that bad and with costumes and other stuff it will look even better . I know that logan is gonna do a great job in this movie :) And there is a great cast anyway . I cant wait to see it :))

  • musicgirl

    hope that is a wig!!

  • mishyb

    That long hair is absolutely disturbing. Please do me a favour and cut it off.

  • Loganshare

    I have to admitted that I was shocked saw Logan in long hair, but it’s only for the movie so it’s fine. I think that just a weave or hair extensions.

  • katyy

    Guys, it isn’t a wig. He had to grow it so he looked like his character.

  • casey

    wait what am i missing
    is that real
    or is that a wig
    OMG TAKE/CUT IT OFF

    :|

  • Jaz

    It’s for the movie, DUH!!

  • alistair

    @katyy: Logan already at the 20 Aug presson in Munich that it’s hair extensions. it is being true to D’Artagnan’s character. And with the hat and costumes, it’ll look better in the movie. And who cares? As Milla said, he’s so talented

  • http://www.justjared.buzznet.com/ blahblahblah

    is that a wig ?

  • Bookworm

    He looked so much cuter with his short hair!!! PLEASE DON’T LET IT STAY THAT WAY! YOU”RE SO MUCH CUTER WHEN WE CAN ACTUALLY SEE YOUR WHOLE FACE!!

  • http://twitter.com/JasmineYagcilar Jasmine

    ı just watched an interview well more like a conference . they asked logan about what happened to his hair and first he joked he said that it grew quıckly then he said that they were extensions . so dont worry they are deffinately extensions

  • http://twitter.com/JasmineYagcilar Jasmine

    earlier ı said that it was a wig a meant extensions sorry

  • http://www.twitter.com/andra483 andrada

    oh that wig makes him look like a real Musketeer…and he’s cute, no matter if his hair is long or short.

  • Jennifer

    Omg !! his hair its not a wig well that’s what I hear , in fact he look sexy for me (: I love logan lerman <3

  • alistair

    i’m sure logan will be the best d’artagnan, can’t wait to see him fence and play a headstong and cocky young musketeer. and even if the hair could be better, gotta admit his voice is the best

  • http://sammyrules14 Sammy

    OMG.
    SOO releaved to see people have commented on this and said it’s a wig.
    When I found out about a week ago I was actually speachless and for some reason it actually upset me.
    I miss his beautiful hair and hopefully he’ll take that wig off soon because without it he is BEAUTIFFULLLLLl <3
    xxxx

  • Jessica

    IT’S A WIG, GUYS.
    Seriously, you can tell.
    Logan would never grow his hair like that. ;)

  • sam

    its hair extensions… calm down. its just for the movie they come out

  • stevie

    @samantha: they’re extensions everyone, don’t worry!

  • Tiffany

    you guys are funny lol but i agree logan is so cute!

  • candy

    he looks good anyway
    or don´t we love him at all with this hair?
    well…
    I think it´s hot… in a special way …. :)

  • http://tHEOFFICIALKAM KAMILLE

    he’s still pulling his hair off though. :) so excited to watch the three musketeers in 3D! it will be classic and epic!

  • http://lermanrocks.tumblr.com raquelle

    its not a wig but its for a film called the three musketeers.he is going to be dartagnan

  • http://farrahuts_smile@yahoo.com farrah aton

    I LOVE HIM NO MATTER WHAT HIS HAIR IS :)but igot to say it doesn’t kinda look good on him. PLEASE CUT IT. :(

  • http://farrahuts_smile@yahoo.com farrah aton

    LOVE YOU LOGAN!!!!!!!!!!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here