Brenda Song & Aly Michalka: Op Campaign 2011 Sneak Peek!

Brenda Song & Aly Michalka: Op Campaign 2011 Sneak Peek!

Check out Brenda Song and Aly Michalka modeling cute bikinis for the 2011 Op Campaign Shoot!

Thanks to ET, the former Phil of the Future costars reunited for the weekend shoot for the new campaign.

The 2011 Op Campaign faces include Brenda, Aly, Katerina Graham, Glee guys Chord Overstreet and Mark Salling and Rob Kardashian.

Stay tuned to JJJ for more on the campaign and behind-the-scenes pics soon!

Like Just Jared Jr. on FB
  • dani

    I loveeee Aly :)

  • Aly&

    Aly O_o So Stunning!!!
    Brenda so funny LOL
    Love them!

  • mike


  • kelena

    she’s stunning.

  • briley

    I’m so happy she is the new spokesperson of Op! that’s huge, her face will be all over Walmart. As I have said before brenda is great at what ever she pursues, if it is movies, singing, or commercials she can’t go wrong. She is thankful for what she has and has worked very hard for it.

    You go bren and know your Fans Love You!


    Brenda’s so pretty ♥ so proud of her! her second endorsement deal! or third.

  • Holly

    Brenda i’s always so gorgeous ♥
    This girl never goes wrong!
    I love OP ♥
    can’t wait to see brenda on billboards!

  • amy

    goooooooooooo brenda

  • brit

    Llove you, brenda! aly’s so cute!

  • teen fashionista


  • SOS


  • JoJo

    i love her so much!!!
    that’s why i can’t wait to see her new movie!

  • Sami

    Brenda is beautiful beyond words.


    BREND A>33333 i can’t wait to see her face and body all over the local walmart store! you go girl!

  • BrendaSongFan4LIFE

    WOAH, YAY!
    2011 is an amazing year for brenda, first being named It Girl by Nylon mag, getting a busload of honors/awards, critics liking her, her new movie coming out in the end of this year (BRENDA CONFIRMED IT, MAXIM MAGAZINE:, Brenda getting this endorsement deal for the spring, summer, and fall, and the social network exceeding the 200 million point, brenda being named the hottest thing by glamour magazine, it’s like everything great is happening! even aaron sorkin praised her!

  • BrendaSongFan4LIFE

    Love aly and aj by the way, they are so talented!

  • BB

    yay! brenda’s sooo cool!

  • mel

    OMG brenda is so gorgeous!

  • mel

    i love you brenda!!!

  • Sidra

    Sooooo pretty!!
    Can’t wait for The Social Network and Boogie Town!!!

  • mel

    THANK YOU JJJ for publishing more about the campaign and behind the scenes pictures! SO SO SO SO SO SO SO SO EXCITED!


    1!!!! i love her , she looks soo amazing and she’s my role model!! Brenda 4-EVER!!!

  • leyton

    Brenda looks Great
    Congratulations for her on being the face of the brand!


    i love brenda! <3
    she looks gorgeous :]

    so happy Puck from glee and the new guy from glee are in this campaign! last year they used quinn fabray and finn!!!:D They should use rachel.

  • hales

    Adorable!!! <3

    thank you JJJ!!!

  • indialovesubrendasong

    omg this is so exciting! i can’t wait to see brenda!!!!!!! this will make me want to purchase op stuff online!

  • HIH

    Cool XD bad quality

  • bbgood2me2

    so proud of bren!

  • bbgood2me2


  • baby

    Yeah Go Brenda, Keep on Rocking! Can’t wait for her spokesperson job for OP!

  • 78violet ROCK

    OMG ALY LOOKS STUNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    She is so talented And I love this initiative :D
    Go AlY!!! Your fans are always w/ u!

  • alexa

    I didnt know both of her parents were sick.I knew about her mom having cancer, but I didn’t know about her dad being sick.I wonder what is wrong with her dad.

  • Anabelle

    Katerina and Aly both look so beautiful. Love them ♥

  • starry


  • dizneyfan

    brenda looks so cheerful!

  • dance

    She just glows. There are many beautiful women around, but Brenda just has something special.

  • savvy

    so pretty!!!!!!!!!!!!!!

  • vanessa

    beautiful Brenda…

  • finn

    i luv brenda!!!!! omg! shes soooooo damn pretty!!!!!!!!

  • cassie


    want more

  • blair



    she’s so cute

  • miles

    Stunning girl!

  • briley

    Beautiful. <3



  • Effy

    Brenda, beautiful, love her, brenda

  • hales


  • hales


  • hales


  • JOJO

    OP! OP! OP!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here