Mindless Behavior on 'So Random' -- FIRST LOOK!

Mindless Behavior on 'So Random' -- FIRST LOOK!

Mindless Behavior takes over the So Random stage in this exclusive new shot from this weekend’s episode!

The group will be performing this hit song, “My Girl,” during the show.

In this weekend’s episode: Pig works hard to lose his stutter in “Pig’s Speech;” The Platowski Brothers
sing about sibling rivalry in “Platowski Brothers;” Ben’s trip to the dentist turns out to be a commercial for dance school in “This May Hurt a Bit;” and Mr. McNamara, mispronounces “forty” in “Mr. McNamara.”

So Random airs Sunday, August 7th @ 7:30pm ET/PT on Disney Channel.

Like Just Jared Jr. on FB
mindless behavior so random 01
mindless behavior so random 02

Credit: Craig Sjodin; Photos: Disney Channel
Posted to: Mindless Behavior, So Random
  • DDbutterluv

    They are so cute cnt wait to see them on so random

  • julie

    :)

  • http://facebook sharome

    I REEEEEEEEEEAAAAAAAALLLLLLLLLLYYYYYY LOVE the Mindless Behavior,but i LOVE RAYRAY the most because he is the SSSSEEEXXXEST,I cannot with to see you on so Random to

  • http://twitter tempestt

    I CANT WAIT TILL MINDLESS BEHAVIOR GO ON SO RANDOM I DEFF CANT MISS THIS ONE. WATHCING IT BUCZ RAYRAY IS GOIN TO BE PERFORMING (HE IS SOOOOOOOOOOOOO SEXXXXXXXXXXXYYYYYYYYYY!) =D

  • http://lilniomi niomi lewis

    i can’t want till sunday . i looooooooooooovvvvvvvveeeeeeee mindless behavior but i love roc royal. he is so sexy!

  • http://zally.com shay shay zally

    OMG! IM SOOO GONNA WATCH IT! IM SO MINDLESS FOR PRINCETON AND MINDLESS BEHAVIOR!!!!!!!!!! :)

  • http://facebook kiera reed

    actually roc royal is the sexest and mindless behavior killed it on the stage

  • http://facebook kourtney

    i love mb boy they the best

  • http://facebook alana

    that was to sexy loved it okay ray i loved your danced prod you did a great back flip love you 2

  • Mindless sweetheart

    Omg soo cutie

  • Nylaboo

    I love them soo much!! 143 Princeton

  • http://twitter qua qua

    yall goooooooooooooooooo hard on them niggas that cant sing so when yallllllllllll get this letter hit me on the phone call 411 an get my number if u dont want to talk way callllllllllllllllll.3.

  • http://fanlalala jamya

    um… well i really dont have nothing to say. oh yeah mindless behavior. this is the truth you girls out here like them for there look. I dont i like them who for who they are im not like a girl and say princton look fine and you know what im not scared to show my dorky side im not im for who i am i dont judge people im nice i go to church pray.& listen to mb i write fairytell stories and write i love to sing if i went out with one of the mb boys i would sing with him. and i cant wait for the new twilight movie its gonna rock. i was watching a funny show omg i LMFAO. bye love yall piece

  • jermeria

    i love mindlessbehavior im thir # one fan i love PRINSTON the best

  • AILLYRA POWELL

    U know what my favorite member of mindless behavior is ROC ROYAL becaus he soooo cute and roc icf you readin dis i am yo mrs. Right 143;)

  • AILLYRA POWELL

    U know what my favorite member of mindless behavior is ROC ROYAL becaus he soooo cute and roc if you readin dis i am yo mrs. Right 143;)

  • gumms

    the mindless are teh vest !! :)

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here