Demi Lovato Sings 'This Is Me' With Tommy

Demi Lovato Sings 'This Is Me' With Tommy

Demi Lovato lets her hair fly as she conquers the Qwest Center on Saturday (August 15) in Omaha, Nebraska.

The 16-year-old musician had a little help during “This is Me” — fan Tommy came to sing with her! Tommy even reaches out to the audience with Demi. How cute!

Demi‘s next stop? Tonight (August 20) she’ll be at The Patriot Center in Fairfax, Virginia. She recently tweeted, “I feel like tour is summer camp.. I always cry when it’s coming to an end. Haha.”

Demi Lovato & Tommy – “This Is Me” – Omaha, Neb., 08/15
Like Just Jared Jr. on FB
demi lovato omaha concert 01
demi lovato omaha concert 02
demi lovato omaha concert 03
demi lovato omaha concert 04
demi lovato omaha concert 05

Photos: INFdaily
Posted to: Demi Lovato
  • #1 Jonas Brother Fan!

    Aw that’s cute!!!! =)

  • amy

    aw how sweet!

  • Susie

    She is so sweet to let the little boy sing with her and so talented!

  • Soy

    This is adorable. Love Demi~

  • c

    aww i love her<33

  • meela

    Omogsh! I love Demi So much! She’s so loverly!! The little boy was pob like omgosh I’m on stage with DEMI LOVATO!! :O awww bless him!!!
    I loveeeee youu Demii!

  • Carlyn

    she looks AMAZING, i love her <3

  • Whitney

    OMG, that was adorable. Haha. I think he felt a little intimidated at first, and just kind of watched her. Towards the end, it looked like he kind of opened up. And that touching the hands thing was so cute! The girl she sang with at my concert did that too and everyone was freaking. That’s so sweet of Demi to do that at every concert! Haha, was she laughing at the end because of him touching their hands? It looked like it.

  • http://hhy peace95

    she is really sweet.:) and a grear singer.i love here we go again!!

  • Krista

    Omg. she is so sweet. can’t wait to meet her in fairfax tomorrow on her birthday!!! :)

  • holly

    aww i love that she brings her fans onstage to sing that song with her. and DREW TAUBENFELD IS SOOOOOOOO CUTE!! (but not as hot as his bro Evan Taubenfeld. lol) :)

  • Kae


    I’m from Brazil..

    i always everyday pass by both of yours web site and i just wanna say how lovely and cool you are with the new singers….

    this is great it’s like giving than a push… be better….

    Demi with this boy was amazing the way she treat him……

    sorry fot my simple wrong and poor english…




    shes an amazing role model ! she treats everyone with respect and i love her for tht :D x

  • Andrea


  • hellohello

    Is Demi amazing or what? She amazes me every day… So kind-hearted and helping.. ILOVEHER!

    -Demi’s biggest fan – or so i think so, haha

  • kayce

    DEMI my rolemodel <3 she is soo awesome!!

    happy b-day <3!!

  • Lauren


  • Lauren


  • omg

    AW! HOW CUTE! :)
    i love demi!

  • DemiFan


  • Amber

    haha i was there that night and i got to touch his hand! u can kinda see me at 224 or so (: he was adorable

  • Deborah

    this is my video. lmao.i was wondering why it got so many views suddenly. ha!

  • eldina

    the kid has got star potential hahahah.


    Aww! howw cutee!! that is really adorablee!

  • ati


  • anna

    Aww! This is really sweet. I love Demi!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here