Kevin & Danielle Jonas: Honeymoon in Mexico!

Kevin & Danielle Jonas: Honeymoon in Mexico!

Kevin Jonas keeps close to wife Danielle Deleasa as she checks her phone for messages on their honeymoon in Mexico.

The two exchanged vows in a winter wonderland wedding over the weekend at Oheka Castle in Long Island, New York.

Kevin and Danielle commissioned jewelry house Jacob & Co. to design their wedding wear. Dani‘s Jacob & Co. diamond white gold eternity band and features round cut brilliant diamonds, totaling 3.83 carats. Kevin‘s band is stainless steel with single rows of brilliant-cut diamonds along each edge and on each side, totaling 2.24 carats. WOWzer!

Kevin also had custom-made platinum jewelry by CliQ (pictured below): platinum cufflinks with 3.5 carats of diamonds and crafted with 186 round diamonds, platinum tuxedo shirt studs surrounded by diamonds, and platinum tie accent with round diamonds.

10+ pics inside of Kevin and Danielle enjoying their honeymoon in Mexico…

Like Just Jared Jr. on FB
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 01
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 02
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 03
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 04
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 05
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 06
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 07
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 08
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 09
Jonas-mexico kevin jonas danielle deleasa mexico 10

Credit:; Photos: SplashNewsOnline
Posted to: Danielle Deleasa, Jonas Brothers, Kevin Jonas
  • justinsucks!

    kevin looks yummy!

  • gabi

    danielle …

  • Lacey

    awwww bless him :):)
    sooo cute!!

    not too sure on the shorts though ;)

  • Angela

    aww ;)

  • Reasonable Doubt

    Ummm ……next!

  • lover

    I love them :D and so happy!!! I’m excited because they had their honeymoon in Mexicoooooooo

  • Jess

    Y’know why they’re both smiling so much? (Besides because they got married).

    I’m so happy for the both of them (:
    They’re so adorable.

  • Cacau

    onwwwwwww *o* I loooooved!!!!!!!!!

  • lover

    and I’m so happy****

  • natalie

    awwwh too cute i hope they have a good honeymoon and hope pics of wedding day come soon

  • Agu

    idk why…but i don’t see them together for really long time…it’s just an odd couple…

  • :)

    Aw thats great. I’m really happy for them!

  • Bria

    They are adorable, I wish them the best.

  • :)


  • http://justjaredjr shamilah

    Awwwh Finally!!
    so happy for both of them! :] soo cute !

  • florencia

    ouh … the first mrs jonas , las mommy jonas ;D … !!!! ((((Love U Kev))))

  • annie ryan

    awwwwwwwwwww! welcome to jonas danielle lol:p

  • Lydia


  • carol donato

    oooown, i’m happy!

  • liz

    Kevin, I love you but whats with the short swimtrunks… No man should ever wear short swimtrunks…

    I will say though, Danielle’s hair looks so pretty with the orange flower in it, with her dark hair it pops so much.

    Congrats to the happy couple… Though Im still sad my fav JoBro is off the market— For now at least… ;) LOL JK

  • sarah(france)

    oh my god they are so cute ! :) and i am so happy for them end wish them all the best <3

  • Kaylee

    They seem happy :] I like the flower in danielle’s hair haha

  • annie

    i’m so happy for them and wish them the best but what’s up with kevin short swim trucks…haha

  • fearless

    danielle has a super nose job. and yeah byebye to virgin kevin

  • mariiii

    lol lol lol his swimtruncks are ridiculous!!!!

  • nathalia

    they’re cute

  • itsmeagain

    Don’t drink the water Kevin! LMAO!

  • Ella

    Aww.. They look super happy and contented.. :)

    KeNielle Love <3

  • saudia

    This is seems weird LOL .. none the less, congrats to the both of them!!

  • haley

    he already lose the V card. haha

  • ashley

    looks like kevin shaved off all that chest hair. hahahahah lmao.
    but seriously, they look cute. (:

  • joe


    OMG what guys wears short @ss swim short. Ummm GAY ONE!!! Marrying is such a cover up.

    Kevin needs a tan. Looks like casper

  • sarah

    i love u kevin….but please don’t wear short short swimsuit trunks next time….ya…

    but anyway congratulations danielle and kevin!

  • ashytisdalefan

    they look so cute!!
    I’m not used to seeing “Kevin’s wife” on news headlines :P

  • hater

    oohh, someone’s not gonna be a virgin for long.

  • go sox

    Paying more attention to your texting than your new husband on your HONEYMOON, is just wrong.

  • clara

    I love u Kevin <3

  • Treasure

    omg just give them a break already!

  • EDEN


  • Love22

    Hey I have that camera lol

    anyways Kevin got laid finally!

    they look happy

  • amelia

    im happy for him and its funny how JB fans dont bash on Danielle but they all ways bash on whoever dates Nick or Joe when will ppl notice tht ur opinion dosent matter to them

  • Karina

    aww they are so cute! I’m so happy for them. people give Danielle a break, She’s probably getting texts from family or friends. no big deal.

  • Anne

    Kevin is my favorite jonas by far and seeing him get married is kind of heartbreaking but at the same time I am extremely happy for him. Danielle seems like a very sweet girl. They need to make jonas babies like now.

    p.s. Kevin’s shorts are a little too short but I bet Dani doesn’t mind nor do I.

  • Bailee

    What is up with his shorts?

    Anyway, ADORABLE!

  • smile

    Aww…may they stay happy for. Cute!

  • carol

    Is he still wearing the purity ring? i want to know… hahaha

  • J

    Now Kevin can tell little Joe and Nick what puss puss feels like!

  • inji

    they’re really cute but im still finding it weird reading ‘wife.’ i dont know why, maybe its because they’re young? i don’t know. anyways i agree with @Jess: haha! :)

  • naomi

    im sorry but they dont look happy… why in hell is she textin on her honeymoon


    Hi wow Kevin nice swim trunks.Love the flower in Danielle’s Hair.They are REALLY smiley I guess they like sex?lol Jk:)Bless them

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here