Justin Bieber & Selena Gomez: Santa Monica Sweeties

Justin Bieber & Selena Gomez: Santa Monica Sweeties

Justin Bieber and Selena Gomez take a stroll down Santa Monica Pier on a sunny Sunday afternoon (February 6) in California.

The duo were seen smiling at each other lots before heading back to their car and heading home for the Super Bowl. Justin wore an Armani Exchange Shawl Collar Hoodie Sweater.

Although Justin isn’t admitting to dating Sel, he told MTV, “I think anyone would be lucky to date her. She’s a great person.”

Selena, 18, just returned from performing a concert in Argentina.

10+ pics inside…

Like Just Jared Jr. on FB
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 01
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 02
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 03
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 04
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 05
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 06
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 07
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 08
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 09
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 10
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 11
Bieber-selena justin bieber selena gomez santa monica 12

Credit: Brabus; Photos: PacificCoastNewsOnline
Posted to: Justin Bieber, Selena Gomez

143 Comments

Pages: [1] 2 3 4 5 6 »
#1
danae @ 7:05 pm on 02/06/2011

selena – yes
with him -..no why selena

#2
Taylor @ 7:06 pm on 02/06/2011

oh yeah. cause everyone holds hands with their ‘brother’ when they go shopping…

#3
kinzy @ 7:09 pm on 02/06/2011

o.O Holding hands. =))

#4
mmbop @ 7:10 pm on 02/06/2011

I just don’t understand.. Selena looks so flawless, but what are you doing with this kid? Look at your life, look at your choices.

#5
francie @ 7:10 pm on 02/06/2011

cute

#6
eve @ 7:11 pm on 02/06/2011

r they really dating? hahaha selena y dont u just date jake t austin

#7
eve @ 7:12 pm on 02/06/2011

@Taylor: lol

#8
Benya @ 7:17 pm on 02/06/2011

bieber fans want to kill selena. But here’s what i think: If you’re a real bieber fan (like me), you’d be happy for them. i LOVE them together soooo much! they’re so cute together. okay. just my opinion. PEACE.

#9
Elizabeth @ 7:18 pm on 02/06/2011

They are really cute together, and I think if they want to be together he should get over upsetting the fans and ask her out!

#10
Kate @ 7:18 pm on 02/06/2011

His facial expressions are hilarious ^^ Whatever their status, they seem happy together. It’s their choice, let them be.

#11
rockstar @ 7:20 pm on 02/06/2011

Selena, out of all the guys you could have, why do you choose this little boy? I just don’t understand.

#12
oh please @ 7:22 pm on 02/06/2011

This is such a publicity stunt she should be ashamed of herself. Letting this little kid use her.

They know there is already speculation about their relationshi so they are just trying to fuel it by going for an “innocent walk on the pier” gimme a break

She’s uses him to get popular with awider audience n he’s just trying to promote his movie.

Watch this end after all the promotion is done.

They probs called the paps

#13
Chloe @ 7:24 pm on 02/06/2011

awww.. selena is happy, justin is happy.. that’s all really matters!!!
Crazy fans need to get over the fact that both are young and are gonna date many people in the next few years.

They are not gonna be alone forever!!!! If you don’t like them just ingore their lovelife & focus in the things you like about him/her.

#14
j54 @ 7:31 pm on 02/06/2011

Is it me or does it seem fake.

#15
nickj @ 7:31 pm on 02/06/2011

justins almost 17…hahah

http://justjaredjr.buzznet.com/photo-gallery/403313/justin-bieber-selena-gomez-santa-monica-04/

this picture is really cute tho. and justin looks taller than her :)

#16
Kate @ 7:39 pm on 02/06/2011

………. :/. Only because Selena is happy, I’ll adjust to the thought if them dating

#17
Natalie @ 7:41 pm on 02/06/2011

They were such good friends! and if they break up it’s gonna be all awkward. :(
If they’re dating, they better stay together. forever.

#18
Kate @ 7:41 pm on 02/06/2011

@Kate: Of them dating,
lol sorry

#19
knock nok @ 7:43 pm on 02/06/2011

@rockstar: yeah go for one of the Sprouse Bros, they had the haircut first.

#20
lmp @ 7:45 pm on 02/06/2011

that’s what I call HAPPY PEOPLE. hope one day all of us will be THAT happy. as for the haters, waaaazuuup? come on, people! mind ur own business, see the sun more often, do pilates, skip the hard part or smth, get a life maybe;)

#21
lesly @ 7:46 pm on 02/06/2011

NOOOO!!!!

#22
Selenafan1 @ 7:49 pm on 02/06/2011

ahh, man if it’s true, then I’m happy for them. Hopefully it’s not true. . . she still my fav person in the world, and he’s still not. I have to admit they are cute together(: good luck!

#23
Selenafan1 @ 7:51 pm on 02/06/2011

@eve: I agree he’s alot cuter(:. . .even tho he just turned 16 in december. and justin i think is about to turn 17

#24
mikiimol @ 7:53 pm on 02/06/2011

OMG they really are holding hands!!

#25
tami @ 7:54 pm on 02/06/2011

i don’t get why they just don’t say they’re dating and get it over with. i love love LOVE Justin but just because he’s dating Selena doesn’t mean I’m going to hate her or him because that’s retarded and selfish. i love them both so yippie for them but i just hate when celebs beat around the bush and say oh we’re just friends stop hiding it dang it LOL

Pages: [1] 2 3 4 5 6 »

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.



Note: You must have a previously approved comment in order for comments to appear immediately.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here